Sunday, July 27, 2008

Sol og sommer

Kilsti vatnet
Er blitt ein STOR favorittplass
og selfølgelig MÅTTE vi opp ein tur i dag også :)
Vi har bada ( til og med eg )
Grilla og kosa oss - Sivert ville iallefall ikkje hjem i dag
På vegen opp og ned møter vi disse SØTE dyra
Og som villig poserer og følger gjerne med på turen ;)
Birk er IKKJE SÅ glad i geiter - med det kommer seg
for kvar gang vi går forbi - han TRUR dette er noen han kan leike med

Når vi er NESTEN kommet fram til bilen - MÅ vi over

noe " artig "

Ei Ferist som det kommer vatn opp av

Birk liker ikkje å gå over - MEN ungene Elsker det


UTSIKT over EIDSVATNET

Flott - ikkje sant :)

Men eg SAVNA da saltvann. tang og tare

6 comments:

Nunne said...

ÅÅÅÅ, jeg kjenner nesten fjøslukta her jeg sitter....aaaahh, deilig... det minner meg om Gjersvik og gården til svigerbror min. Fredelig og godt sted i Rødøy!
Så godt å komme inn her, sammen med kyr og gårdsdrift!!!

Kommer garantert igjen.
God kveld, hilsen Nunne.

SOB said...

Hei, ja tur på Kilstisætra er alltid en flott tur. Flott vatn å bade i og og en flott plass å grille.

God tur til syden, ja det unner og ikke minst misunner jeg dere.

:-) Stein Ove

Nunne said...

Takk for hilsen!
Nydelig ved vannet. Vi har hytte ved sjøen, (les:datra vår har) men jeg skulle gjerne hatt ved et vann. Det er idyllisk oppe ved dette nydelige vannet.. også så smart å kunne legge båten uten å tenke på flo og fjære da...
Tøff du som bada i vannet! Lenge sia jeg var uti sånt vann... :))
Ha en strålende dag, du!

Lara said...

such wonderful pictures! summer feeling...

Kathrines Quilte Stue said...

Hallo :o)

Vi takker for hyggelig kommentar på sommerbloggen vår!
Fantastiske bilder du har lagt ut!

Ønsker deg mange solfylte dager!!
Ha en flott dag :o)

MITT FARGERIKE said...

Hei, var på Kilsti ein tur vi og men været tillet ikkje bading. Vart mektig imponert over ferista med innlagt vatn, både nyttig og fint. Kjekt å sjå for ein frå ytre strøk.