Sunday, June 15, 2008

Helga i bilder

På tur oppi beitet er det masse markblomster
Ekstra flotte etter ein regnskur :)
Der vi ALLE vart veldig våte Det er mye rart ein finner når ein setter seg ned og titter rundt seg
Fint - vel det er vel ikkje alle som fortjener det ordet
MEN
det var intresant å studere ein Svart snile på nært hold :-)

Ut på tur

ALDRI SUR

Søndag

Er ein kose - avlappings dag

SOM REGEL JA

Men i går kveld fant Eirik ut at det hadde vert ARTIG

å sykle 1500 høgdemeter rett opp

Og etter noen telefoner vart det meste ordna

Og vi reise til Geiranger der det var

Fra Fjord til Fjell

Og Vi vart veldig kry av Eirik

som kom seg opp - på ei flotte tid

http://www.frafjordtilfjell.com/hoved.php?valg=0

Noe ventig vart det

Og godt er det da med litt handarbeid på lur


5 comments:

Petunia said...

Flott safari innlegg og veldig kjekt at du er med!
Jeg har satt deg på safarigjeng listen i høyre marg på siden min. Det er som du sier. Vi har kameraet med overalt:)
Hvis du skriver fotosafari i etikettfeltet under dette innlegget og de du publiserer i fremtiden, så vil alle Safariinleggene dine komme opp når noen trykker på linken på siden min:)

LAPPEQURI said...

Flotte bilder som vanlig:-)
Kjempe søtt stitcheri
Ha ei fin og kreativ uke:-))

-Mitt lille rede- said...

Fine bilder fra helgen! Bor dere langt unna Gerianger eller? Fin plass iallefall, var der for første gang for noen år siden og det var fasinerende. Flink han som syklet da! Dèt hadde ikke vært meg, tro hvor mange meter jeg hadde greid før første stopp... ;-)

Klem fra Lene

Anne-Berit said...

Kjempefile bilder,flott natur.Sprek kar som syklet opp der!

swimzy said...

så utrolig flotte bilder du har tatt:-D kjempeflink til å ta bilder og så søt hund også:-D har også hund og det blir mange bilder av han...hehe;-)