Monday, May 5, 2008

Kathrines Quiltestue





I helga var vi ein snartur til OSLO :-)

Tok flyet ned og Busset hjem igjen - Karoline kom hjem fra Kvitebusser og polen.

Og Asbjørn var Buss sjåføren som skulle frakte alle ungdommene hjem igjen :-)

Og eg fikk vere med :)

Vi hadde noen flotte dager - sol og fint vær var det også.

På fredagen fikk eg ein heile time på kathrines Quiltestue




Gjett om eg KOSA meg da :o)

Og JA eg klarte å handle LITT


Det vart noen stoffer - broderitråder - mønster - nåler - merkepenn - ein boks - vatt og krokalisser :-)

Kunne sikkert brukt ennda meir penger og ennda meir tid på den butikken - men noe må ein ha tilgode til ein anna gang :o)

2 comments:

toneab said...

Fine ting du har kjøpt deg i Oslo!

LAPPEQURI said...

Å ser du fant deg noen skatter:-)
Kjekt å ha.
Ha en kreativ uke:-))