Tuesday, January 22, 2008

Takk for dagen :o)

Morgenglød
Det var ein flotte morgen å stå opp til i dag
Hadde ein berre ikkje vert SÅ trøtte.
Dette var iallefall det flotte eg fikk se da
eg var ferdig med fjøs stellet i morgen
Flott - flott - flott

No har vi fått ein del sne
og eg håper at den blir liggende
Ja eg savner sol - sommer og grønne marker
Men eg savner også ein vinter
Ein vinter med masse sne, noen kuldegrader og flotte turer på ski
Men etter vermeldinga å dømme - så MÅ eg nyte dagen i DAG


Så var julepynten pakket bort og det var på tide å finne fram
noe annet å ha på bordet
Denne duken har ikkje vert framme på ei stund
Glemt bort i ein skåp
Litt falma - men med mange minner i
Og ikkje minst - dette er ein av mine duker som er handquilta
og dei er det ikkje så mange av
Så dei er verneverdige :-)
Ha ein fine dag
Det skal eg
Smil

1 comment:

SiriusJack said...

Hei Monika - du greide å fange den flotte morgenen med kameraet! Aldeles nydelig :-)
Klem fra Siri.