Tuesday, August 28, 2007

Måtte berre ha :)

Har vert på Lappestua i Ålesund i dag - berre i 5 min. :-)
Men klarte å bruke noen hundrelapper :)
eit brunt stoff som eg har leita etter lenge - sakser, det var det tilbud på og ALLTID mangelvare her i huset - og det siste julemønste til AnnaKa - fikk sett alle 3 og stoffene som var med - FLOTTE alle sammen
OG med meg vart det med ei julestrømpe hjem
Ikkje lenge til jul no :)


Pakke i posten kom i går - flotte Stitcheri mønster - så no mangler eg berre TID til å sy dei - gleder meg iallefall

3 comments:

toneab said...

Som alltid Monika så har du fått fatt i godsakene! Snart er jeg ferdig med stitchery bildet som jeg fikk fra deg :-)........kanskje allerede i kveld!

Monika said...

HEi kor bra - gleder meg til å se det :)

Klemma

kadeto said...

Hei Monika

Ei lita helsing fra Valderøya.
Alltid koseleg å vere innom bloggen din for å sjå om det skjer noko i Eidsdalen.
Kjem du på Lappestua på torsdagstreff da?