Wednesday, December 15, 2010


Å takke for meg .....
eg har lyst til å lage det siste innlegget her før eg avslutter " monikas liv "
og si TUSEN takk.....
eg har blogget her i snart 4 år og det har vært oppturer - nedturer.
sorg og glede - hand i hand..
Takk til dere som har lest alt eg har skrevet, komentert mine tanker og meninger..
og takk til DU som delte litt til meg,
bilder, oppskrifter og litt hjelp ;)
og til alle mine nye venner,
det gleder ei halv gammal gara kjærring ;o)
Eg setter så utrolig pris på alt.

No starta eg eit nytt kapitel i
og eg hadde blitt så glad om du ville
følge vidre på min veg ....
for vegen er det samme - berre på ein anna blogg.
Tusen takk for din tid i min blogg .

ps.... om litt vil eg gje bort ei lita julegave til noen
som er følger på kvardagsengel ;)

3 comments:

Elin med Draumesidene said...

Hei! Det er mogeleg å kjøpe meir bildeplass? men eg veit ikkje heilt korleis ein gjer det?

Lykke til med ny-bloggen!

Elin

elisetheoline said...

Bloggen din er skikkelig koselig :) Og med veldig fine bilder! Gleder meg til å følge med videre på den nye bloggen :D

Sarah Elisa said...

I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know.. You need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you !!!