Saturday, June 26, 2010

englevakt ;)

 Englevakt ;)

meg som er SÅ redd for stiger   -- må mange ganger for veka gå ned og opp at i siloen -- ned og opp i stiger,
for når ikkje min kjære tar opp silo, eller noen av ungene -- så må også eg ned og opp at i stigen -- og det LIKA eg ikkje,

og torsdagen var det min tur å ha englevakt -- for da falt eg fra toppen og ned i ein nesten tom silo ;(

det er mange tomrom etter kva som hente , men eg veit det var min kjære datter eg klarte å ringe til, og det var ho som fant meg -- nede i siloen,
eg veit ; eg IKKJE ville til legen -- eg veit vi dro til valldalen -- men eg veit ikkje at eg reiste med helikopter  - til sjukehuset.
men no etter noen dager er eg kommet heim
nesten like heil, mye juling fikk eg - men det går bra ;)

og no er eg også blitt nett kjendis ;(
men ulykka var kl. 08. om morgenen og
 skadene er moderate

 



Kvinne falt 5 meter

Ulykken skjedde i Eidsdalen i Norddal kommune like før klokka tolv torsdag formiddag. En kvinne ble sendt til sjukehus. Skadeomfanget er ukjent.


Kvinnen klatret i en stige i siloen da ulykken inntraff. Stigen ga etter, og kvinnen falt bakover. Fallet skal ha vært på fire til fem meter.


Den skadde ble umiddelbart sendt til Ålesund sjukehus.


- Situasjonen er uavklart. Kvinnen er til undersøkelse, meldte AMK.

8 comments:

toneab said...

Så godt at det gikk bra! Foreslår at du setter deg i stolen og strikker "Bestemorsruter" til Olava sin swap i stedet. Ikke fare for fallskader da :) Jeg er forresten ferdig med min ruter....dvs. jeg har laget 18 og 15 skal byttes....må vel ha noen til:)

Wenche said...

God bedring til deg,

Beate said...

Huffameg. Bra det gikk så bra som det gikk! Du må ha god bedring

MITT FARGERIKE said...

God betring, glad det gjekk så bra som det gjekk. Ha ei fin veke.

milla said...

huffa mej jammen bra det gjekk bra med deg, fekk litt klump i magen når ej fekk meldinga fra dej . Har ferie no i tre uker da må vi treffes. God bedring !!! klem Milla ♥

Marianne With Nor said...

Heia. E høyrde om ulykka di i går, naboer fra Eidsdal som visste at e har kontakt med de her inne. Det var ikkje kjekt å høyre det, så e vart no litt glad no som e skjønner at det gjeng bra med de. Skal sei du hadde englevakt ja! E er veldig redd for stiger, berre spør Milla (e var i huset deira då dei holdt på å bygge, men kom me IKKJE opp stigen for å sjå loftet, det gjekk berre ikkje..!).
Hadde no vært koselig å møtast i Stordal. Vi er der nok lørdag iallefall. Overnatte enten fredag eller lørdag. Men MÅ være der når loppemarknaden åpner kl 10 lørdag.
mob nr mitt er 400 43 345, sånn i tilfelle:)

God bedring, håpe det går bra med de.

Klem Marianne ♥

Hanne said...

Godt englene var på vakt !!

Havfruen said...

Å herlighet...dette kunne gått riktig så ille. Enda bra du hadde englevakt!! Stiger liker ikke jeg heller...
Ta vare på deg selv!!
Klem fra meg:)