Tuesday, March 2, 2010

FJELL og HAV
Eg er SÅ heldig å ha litt av begge deler nært meg, bur jo på fjellet, og når eg savnar havet mitt, er det ikkje lange bilturen unna så har eg det også ;)


 og i går fikk eg meg ein liten tur til havet, litt påfyll av saltvann, måsene, havna, kyst stien


 Der fant eg det første vår tegnet, med små snøklokker som titta så forsiktig opp av ein snøkledd bakke, kan ikkje huske at det har vert  SÅ mye snø der ute --
 men snart kommer vel våren


Heilt til slutt må eg også få dele litt av fjella våre,
som ligger der SÅ flotte, og innbyr til ein skitur
berre å finne fram skia og gå rett fra trappa vår,
som vi gjor søndagen som var
og vi KOSA oss



4 comments:

Elin | Draumesidene said...

Vi omgir oss med LUKSUS! Det er sikkert. Flotte bilder, og tenk at du hadde funne snøklokker! Eg har ikkje sett her enno. Her brukar å vere hestehov i januar/februar, men ikkje no. Men det var plussgrader på langtidsvarselet! :)))

Ha ei god natt!
Klem E :)

Havfruen said...

Flotte bilder Monika:) Her viser du mye av det vakre landet vi bor i:)
Vi går mot vår nå ja...selv om jeg startet dagen i snøfokk men nå skinner sola:)
Klem:)

Elin | Draumesidene said...

Fint å vite at du har sikra påskevèret for oss!

Klem E :)

Torilpia said...

Snøklokker???? Å .. nå ble jeg glad .. :o)

Herlige bilder .. heldig du som har både sjø og fjell i nærheten.

Ha en kjempefin helg - klemmer!!