Tuesday, December 15, 2009

blogg til jul




Så var årest julekort i boks - trudde eg,
men i denne data verden kan vel ting og tang gå litt for fort i svingene,
Var SÅ glad da julekortene kom i posten i dag, så glad da eg såg resultatet - veldig glad.
Heilt til eg snudde korta og las den ferdig trykte teksten.
hmmmm... det var vel noen bokstava som hadde stokka seg der ja - og noen var til og med uteglemt - jaja måtte vel berre senke skuldrene, puste dypt og si - det GÅR bra ;)


MEN no ligger det ein bunke med kjøpejulekort klar til utlevering,
vel ikkje dei eg hadde tenkt å lage, dei kommer sikkert neste år - ein gang, eller til ei anna jul ;)


3 comments:

QuilteLine said...

shit happens

Lykkeligkaos said...

Det er veldig fort gjort!

Men mottakarane er nok glade for ei julehelsing, uansett kor den måtte sjå ut, heimelaga- kjøpte eller ferdig printa- kort....det er i det store og heile Tanken som tel, ikkje sant? :)

Miriam Elisabeth ツ said...

Så flott julekort! :)

Stikk gjerne innom meg :)