Monday, August 10, 2009

Er SOMMEREN over ?
Iallefall er ferien over for denne sommer - Men
vi sitter igjen med mange flotte minner - sommerminner, som vi kan leve lenge på.
No skal klær pakkes ut og vaskes - huset MÅ vel få ein etterlengta opprydding,
dyr skal sees etter og tas inn etter sommerbeite
og snart kommer det nye kalver - gleda meg til det
Men tilbake til årets sommerferie
ei lita oppsumering : berre litt regn - mange soldager ved mjøsa
Vi har vert på Tusenfryd, skogbruksmuseet og Amadeus dyrepark
BERRE litt shopping ( det bruker vi ikkje ferien til :)
scrappebutikk, quiltebutikk og litt klær
vi har blitt solbrent - kava med myggstikk og bada i mjøsa
:-)
Men eg trur dette var ferien til Sivert - som hadde opphavet nesten heilt aleine for seg selv,
rart å reise på ferie med BERRE ein unge og eg savna å ha dei andre rundt meg,
MEN mange gode venner sammen med oss
så vart det 10 gutter og 1 jente i flokken på det meste
Så fotballen vart flittig i bruk
#
Selv om noen her i huset prøvde å leike fotballproff, med ymse resultat
Var vi enig om at slike ferier vil vi ha fleire av


2 comments:

Ivo Serentha and Friends said...

Congratulations to your space and photos, I encourage you to photoblog http://photosphera01.spaces.live.com

Greetings from Italy

Marlow

Beate said...

Det høres ut som om dere har hatt en flott ferie. La oss håpe sommeren ikke er helt over enda. Jeg krysser ihvertfall fingrene for en fantastisk høst :)