Thursday, July 23, 2009

Elsker - elsker ikkje - ELSKER
Denne koppen vart knust rundt juletider - og eg vart vel litt lei meg da,
MEN det var da meg selv som knuste den.
Koppen vart kasta -det trudde iallefall EG - heilt sikkert i søpla,
MEN - kor feil kan ein ta :)
¤
For no i sommer skulle vi brenne noe rusk ved elva her - og mellom noen steiner
såg eg noe rødt - og nyskjerring som eg er - måtte jo det utforskes.
¤
Og GJETT om eg vart overaska da eg fant den knuste koppen -
det mangle jo BERRE ein hank - berre
litt prega av å vere lenge i vann - men etter ein omgang med såpe,
så var den nesten som ny - iallefall godkjent som sommer blomstervase
Så no står den i kjøkkenvinduet med blomster i
til stor glede - og der skal den få stå,
så no håpa eg at eg finner ein ny rød kopp - for det er jo ikkje
så alt for lenge til JUL






2 comments:

Christina said...

Hei Monika. Håper du har det bra:o)
Har trøbla så mye med dataen den siste tiden, så jeg har ikke vært noe blogger. Heller ikke vært innom og kikket hos noen andre heller. Men nå håper det snur;)
Har laga meg en ny adresse:
www.christinashjem.blogspot.com

Ha en fantastisk dag, så snakkes vi:)
Klem fra Christina

Christina said...

Hei igjen...

Du er som en solstråle på en regntung dag, Monika...Alltid så morsomt å gå inn hit og lese "dagens ord".

Jeg har noe til deg inne på bloggen min.

Ha en fin dag;o)

Klem