Monday, March 23, 2009

ROT i kaoset eller
Kaos i rotet
Det er NO 2 veker siden vannet fikk fritt spillerom i huset vårt,
og VI begynner vel å få ein vis oversikt over kaoset,
litt oversikt over alle ting vi har
#
Har DU tenkt over kva du har i dine skap, skuffer og hyller ?
Det hadde iallefall ikkje eg, og det er UTROLIG kva som dukker opp,
som er blitt ødelagt og må kastes
bøker, mønster, bilder, møbler og el.ting ol...
#
MEN
Det blir ryddig i Årset kjelleren etterkvart
og eg skal love deg - mesteparten kommer IKKJE inn igjen - desverre.
skal iallefall kjøpe meg mange bokser med lokk på

2 comments:

Havfruen said...

Ja dere har litt av en jobb..fysj. Blir storopprydding av slikt! På godt og vondt.. Se fram til den dagen du kan hvile deg..se på at ting er i skjønneste orden. Bare nyte..den dagen kommer kjære du. Men det tar tid og det krever arbeid!
Keep up:)
Klem fra meg:)

Lill said...

Hei:0)
Godt at dokke ser framover, men fy for eit arbeid dokke har gjort. Og det å måtte kaste ting ein ynskjer å behalde er vondt. Håper du får ein fin tysdag min venn:0)
Stort smil til deg frå meg