Sunday, December 28, 2008

My World

.

Romjulstur

I dag har vi hatt ein flotte dag - og da MÅTTE

vi ut på tur, sammen med kamera, Mannen og hundene

gjekk vi ein passe lange tur - slik at vi fikk brukt opp litt sjokolade

Og slik av vi fikk lyst på litt meir :-)

.

Deretter kjørte vi skuter opp i beite.

SÅ RART å vere der når alt er kvitt.

Drømmer om sommer, sol og kuer på beite.

MEN

Det var SÅ fint oppi der, med milioner med snøkrystal

som blinka til oss.

Sola som sloss med tiden, fjella og skyggen

Gleder med til den skinner lenge - varmer meir

Men den er jo der - selv om tiden er kort

.

Så takk da DU som var min sjåfør i dag, min turvenn

Dette vil eg ta med tid til fleire ganger :)

Selv om eg vart så våt og kald - så var det så fint

.

9 comments:

Lill said...

Å...... høyrast og ser fantastisk ut Monika. Du skriv so inderleg godt:)Slike stunder er gull verdt.
Stor romjulsklem frå meg

merete said...
This comment has been removed by the author.
merete said...

Beklager, ser at jeg var litt kjapt ute med å svare og havnet i feil blogg...uff og uff... men det med turvær og fin jul og godt å komme seg ut, det mente jeg til gangs for du inspirerer så veldig til fine turer!

Arija said...

Beautiful winter sun with rays like a child's drawing. Lovely with the light on the snow as well.
A Happy New Year to You and Your Family!

Jane Hards Photography said...

The skies are always so beautiful here.

This Is My Blog - fishing guy said...

Monika: Thanks for sharing the views from your snowy world.

Redzlan aka Tabib said...

Spectacular sun rays pictures.
Happy New Year!

Marie said...

Ser kjekt ut dette! Nydelege bilde!

Eg har også vore ute og tatt bilde, men får venta med å legga dei inn til min eigen data er iorden. No sit eg med dotter mi sin bærbare i fanget.

Klem :)

Anonymous said...

Beautiful photos. Thanks for sharing your world with us.