Saturday, May 17, 2008

17 mai

17 mai :-)
Her har vi VIRKELIG hatt 17 mai vær
Fra det eine til det andre
Snø - regn og SOL
Men VI har kosa oss masse
Skulle berre ønske at det var litt varmere ute.
Men vi har gått i 17 mai toget
Spist MASSE is - iallefall virka det slik.
Og Kaker - brus - ennda meir kaker
( ja ja - der rauk den slankekuren :-)
Men eg HAR også fått gått ein fine tur sammen
med Birk og Sivert.
Litt rart at det er BERRE Sivert som er hjemme
Hmmmm.....
Tyder det på at vi begynner å bli gamle :-)
Iallefall har det vært ein FINE dag

7 comments:

merete said...

Gratulerer med en fin 17.mai!

Aalerud Stall said...

Hei :-)

Takk for hyggelig besøk på bloggen min! Du bor jo midt i smørøyet da...jeg elsker vestlandet og synes det må være flott å våkne til slik utsikt som du har; hver morgen :-)
Har faktisk kjørt Trollstigen for noen år siden, og det var en opplevelse! Fristet til gjentakelse, ja...
Ser ut som om dere hadde en fin
17.mai. Her på østlandet var det stusselig og kaldt med snø om morgenen, men vi hadde en fin feiring likevel! I dag er været mye bedre, og jeg skal nå ut på en kveldstur på hesteryggen :-)

Håper du tar turen innom meg igjen, jeg har lagt deg til i mine bloggvenner så jeg finner tilbake.
Ha en flott kveld!
Hilsen Britt :-)

Aalerud Stall said...

Ops, glemte å spørre om hunden din; er det en Flat? Jeg hadde en i 10 år, men hun døde for 2 år siden, dessverre. En av de beste hundene jeg har hatt og vi savner henne stort! Pippi het hun :-)

LAPPEQURI said...

Flotte bilder du tar:-)
ha ei kreativ uke
hilsen fra nord

Elisabeth said...

Ja, vi hadde en kjempefin dag 17. mai. Lå ikke dette bildet inne på rbnett? Flotte bilder hvertfall. Spesielt det fra SWF.

Smil tilbake!

Vigdis said...

Alltid så koselig å besøke bloggen din, du har så kjempefine bilder :)

-Mitt lille rede- said...

Her var det mange fine bilder siden sist! Helt enig, det er veldig artig å leke seg litt med bildene og sette sammen i forskjellige varianter! :-)

Tusen takk for kommentaren angående min bestefar. Trist å høre om mor di, det blir jo noe alia det samme det, så jeg skjønner godt hvordan det er. Det er iallefall godt å tenke på at de får god hjelp, og jeg håper morfinen bestefar har begynt med, vil lindre på smertene og bedre pusten hans.

Ha ei fin uke!

-Lene