Sunday, January 6, 2008

Ufo - telling

Så var årets førte ufo telling igang - denne har Line sydd og eg var så heldig at eg fikke den på jule Quiltemøte - hmmmm..... det er jo ein mnd siden - så det var vel på tide å gjøre den ferdig - så no er lukkekanten ferdig - og eg SLAPPER Av :-)


Denne engelen er vel den siste i ufo bunken min - dvs. ganske så ny - kom i hus til jul og eg hadde store planer om å sy den ferdig i julen - men det har stoppa opp.
no er den funnet fram og eg lurer litt på om eg skal bruke den i ei pute :-)


2 comments:

Marie said...

Så fint!

Godt nytt år :)

annemariesquilt said...

Flott med ting som enn blir ferdig med. Men å kalle noe som du begynnte på til jul for Ufo?!
Du må ikke være så tøff med deg selv.....
Kjempefin engel, blir sikkert fin som pute. Ha en flott kreativ uke!