Thursday, November 22, 2007

Stitch 2008


Eg har meldt meg på ein ny along -- Stitch 2008
Det er noen damer på hobbyboden som skal lage eit mønster for kvar mnd.
og så blir det eit flotte teppe til slutt - Gleder meg :)
På bloggen Sting for sting står det om dette prosjektet - ta ein titt da vel
http://stinggleden.blogspot.com/


Eg har holdt på med brodering siden eg var lita jente - og har sytt mange tusen milioner korssting ;O)

Så stitcing er noe eg har holt på med siden feruar i fjor - da eg var ei veke oppi tronheim på sykehus og det vart mange lange dager
Da var Siv på Quiltegården og Cristel påJordbærstedet gode damer å ha.
Smil fra monika -- O --

3 comments:

Rita Tjelta said...

Så flott at du og vil være med :D
Banneren ble kjempefin!!

merete said...

Banneren ble flott!
Fint å ha deg med i 2008.

toneab said...

Heia Monika! Så fin banner din ble! Kjekt at du også er med på dette - det er jo takket være deg at jeg har blitt hekta på stitching........Hørte det skulle leveres kraftfôr i Eidsdalen i dag. Fikk spørsmål om jeg skulle sende "noe" innover..... Ha ei flott helg!