Saturday, October 13, 2007

Du skal kysse mange frosker før du finner din prins

Så var endelig pakke nr. 2 kommet fra Jordbærstedet :-)

Og gjett om eg har kosa meg - og i denne stitchen har eg brukt perler og paljetter
Og det har eg ikkje brukt før - men det var gøy :)

Og veske var tanken eg fikk da eg såg denne pakken - og veske har det blitt.
Mangler kun hanker og dei må eg finne fort på ein quiltebutikk.

Eg gleder meg iallefall til å bruke denne veska - og så gleder eg meg til neste pakke kommer :-)
Og eg håper det kommer ei Ku fra jordbærstedet - hehe - det hadde vel vert noe det.

Smil fra monika

7 comments:

Sølvis blog said...

Flott veske. Bare ring Jordbærstedet ang hanker du, du kan jo sende dem en mail med bilde av veska så hjelper de deg sikkert. Holder på å montere samme stitcheriet - så jeg har også sydd perler og paljetter i dag. Ligger bilde i oktobermappa på qs

Wenche said...

Så det blei veske, den ble flott..

toneab said...

Kjempefint som alltid! Takk for flott inspirasjon Monika! klem fra Vestnes

Blåbærtua said...

Så mange fine stitchery ! Vesken ble kjmepefin! Har koset meg med flotte naturbilder. Takk for hyggelig hilsen i bloggen min.

Gudveig HN said...

Kjempefin veske!
Hilsen Gudveig HN Oslo

Klarafina said...

Kjempeskoselig stitchery. Skjønner godt at du gleder deg til å bruke denne veska.

May Britt said...

Hei Monika. Du kommer med noreply så jeg må svare på denne måten. Fint om du får fikset det på profilen din så det blir lettere å svare deg.

Joda jeg selger mønster. Skal lage opp en hel haug nå og levere på butikken. Men jeg kan også sende til deg. Bare mail meg hvis du vil.